Samle mynter mens du manøvrerer skipet ditt rundt kloner [Game Review]

Med tanke på at Android nå har blitt den mest populære mobilplattformen på planeten, er det ingen overraskelse at Google Play Store nå har et stort utvalg spill. Som et av de ikke-betalte nedlastbare spillene designet for å bruke Androids imponerende muligheter, er 15 Coins et morsomt arkadespill som gjør et varig inntrykk med sitt kreative design og spilling. Ikke misforstå meg, det er fortsatt litt som Snake fra de klassiske Nokia-telefonene, men med noen ekstra lag med dybde til blandingen. Når det er sagt, i stedet for å jage en smultring, i 15 mynter, må spilleren samle 15 mynter mens han unngår kloner. Er det så morsomt som det står på papiret? La oss finne det ut!

Slik presenterer du på Google Meet

Etter å ha lansert spillet, er det første du sannsynligvis vil legge merke til hvor enkelt det ser ut. Fra landingsskjermen til selve spillingen virker alt elegant og minimalistisk. 15 mynter lar deg velge mellom tre vanskelige innstillinger; Enkel, middels og hard. Den laveste innstillingen tilbyr en rimelig spilling for nybegynneren blant oss, mens Medium er rask nok til å tilby en utfordrende opplevelse til alle som av og til prøver arkadespill. Men det er spillets Hard-innstilling der ting blir latterlig ubarmhjertig.

Etter å ha spesifisert vanskelighetsgrad, må du også velge kontrolltypen du velger mellom Tilt eller Touch. Selv om jeg syntes Touch-typen var mer effektiv, gir begge kontrollsystemene en solid spillopplevelse når du først har fått tak i det.

Den grunnleggende spillmekanikken til 15 mynter består av å samle totalt 15 mynter så raskt du kan. Selv om du ikke får noen tidsbegrensning, jo raskere du samler myntene, jo mindre trenger du for å unngå de dødelige klonene.

Hvordan lagre en konferansesamtale (og tilgangskode) som en kontakt

Spillerne får kontrollere et lite skip som alltid flyter fremover, og alt du trenger er å flytte det til venstre og høyre for å unngå kloner og samle mynter. Disse bittesmå, sirkulære myntene du trenger å samle tilfeldigvis dukker opp i spilleområdet. Disse klonene, som i utgangspunktet er de svarte versjonene av skipet kontrollert av deg selv, er selvfølgelig fiendene, og er svært dødelige når de berøres.

I tilfelle du kommer i kontakt med et motsatt skip, blir skipet ditt ødelagt, og du kan trykke «Prøv igjen» for å prøve hele nivået på nytt.

Du får også av og til power-ups, som, når de samles inn, fryser den motstående flåten for en kort periode, og når du er i frossen tilstand, kan du enkelt ødelegge dem ved å treffe dem med ditt eget skip. Et annet våpen til din disposisjon er at spillefeltet ikke har noen grenser, noe som betyr at du kommer ut av den ene enden av skjermen slik at du ser ut til den motsatte siden.

Hvordan fungerer smarte hjem?

For å oppsummere er ikke 15 Coins et enkelt spill å komme seg gjennom, selv i dens enkle vanskelighetsgrad er spillet ganske tøft å spille. Men hvis du liker spill som tilbyr rimelige utfordringer, er denne nedlastingen på størrelse med en halvliter verdt å prøve.

Installer 15 mynter fra Play Store