Fuglene er tilbake og ladet med nye ferdigheter [Review]

Angry Birds var et av de spillene jeg var veldig spent på å spille da jeg fikk min første smarttelefon, og jeg ble ikke skuffet. Franchisen er en av de mest suksessrike innen mobilspilling, og en film er planlagt utgitt i 2016, men gutta i Rovio utvikler fortsatt nye Angry Bird-spill, med Angry Birds Epic som det siste som har kommet til Google Play Store. I motsetning til de tidligere versjonene som har en variant av det gamle sling-shot-spillet, er dette nye spillet en turbasert RPG. Historien er selvsagt den samme; dårlige griser har stjålet fuglenes egg og fuglene er sinte.

Innholdsfortegnelse

Gameplay

Spillet foregår på tvers av forskjellige kamparenaer som er satt enten i et fangehull eller i skogen. Som tidligere bind i spillet starter du ikke med alle fem angry birds. Du starter med den røde fuglen (Terence) som, til sin store forferdelse, finner ut at de slemme grisene har tatt den gule fuglen (Chuck) som gissel i eggraidet deres. De første kampene utkjempes med mål om å redde og frigjøre vennen hans.

Hvordan endre standard crontab Editor

Fuglene er ikke lenger vanlige fugler; både fuglene og grisene har superferdigheter. En power-up i spillet legges til som fylles etter hvert som kampen skrider frem. Når den er full og brukt av Terance, kan han gi et lastet slag til grisene. Terance kan også aktivere et skjold som absorberer slagene grisene gir ham, men han er ikke alene om å ha denne evnen. Grisene kan gjøre det samme. Mens du fortsetter kampen, tar grisene til slutt Chuck inn i et fangehull hvor du kjemper for å frigjøre ham. Chuck har sine egne krefter, og når han blir reddet, avslutter han grisene.

Hvordan administrere Zoom-møteinnstillinger

Spillet involverer litt strategi, men ingenting er for komplisert. Siden den er turbasert, må du ta smarte valg når det gjelder å velge hvilken gris du skal angripe når det er mer enn én å kjempe. Bortsett fra det er det veldig enkelt.

Du kan kjøpe flere power-ups og du kommer til å brygge gjenstander senere, sannsynligvis med Chucks hjelp, så etter hver kamp snurrer du et premiehjul og får tre gjenstander. Du kan også kjøpe varer.

Grafikk

Grafikken er like god som du forventer at de skal se at dette er et spill fra Rovio. Foruten de flotte miljøene der kampene finner sted, er våpnene også ganske kreative. Jeg likte spesielt de fjærende sverdene grisene hadde. Det var som om de hånet Terence.

Hvordan se telefonnummer i Viber

Lyd

Last ned lydfiler ETTER at spillet er installert og kan ta opptil ti minutter avhengig av tilkoblingshastigheten din. I likhet med grafikken er lyden oppe, og grisene høres ynkelig ut når de taper en kamp og begynner å gråte til slutt, og slagene fra både fugl og gris høres tilfredsstillende ut.

Konklusjon

Spillet er ingenting som det originale Angry Birds-spillet; det er ingen fysikk involvert. Du treffer i grunnen et mål rett foran deg. Hvis du håpet på nye miljøer og nye spinn på den originale Angry Birds, vil dette spillet bli en skuffelse. Hvis du derimot liker et godt spill med lydgrafikk og jevn spilling som utvider historien og evnene til karakterer du er kjent med og elsker, så er det verdt et forsøk. Angry Birds Epic er tilgjengelig gratis i Google

Installer Angry Birds Epic fra Google Play Store